Založ si blog

Belohorcovej muž prišiel o milióny!

V čase, keď sa Zuzana Belohorcová sťahovala z USA do Európy, pošuškávalo sa, že jej muž Vlasta Hájek prišiel o dosť peňazí. Teraz to potvrdil aj on sám! „Vlasta kvôli covidu nechal veľa peňazí na burze. Sťahovanie, rozladenie z Marbelly, ktorá nenahradila Floridu ani náhodou. Ďalej nedostatok financií, pretože sa im nedarilo predať dom v Miami,” pomenoval ich vtedajšiu situáciu Richard Chlad, s ktorým sa kamarátili. 

Vlastimil prišiel o milióny dolárov. Napríklad šesť miliónov,spomenul si na svoje zárobky v rámci podnikania s autami v podcaste Juraja Sutorisa. Ale tiež som potom veľa stratil, asi 5,7 milióna. A za to sa už vešiaš,” vyhlásil. 

Hlavným dôvodom bol covid a situácia na burze, keď padali akcie, ktoré boli dovtedy maximálne stabilné. „Takže my sme sa síce chvíľku radovali, ale potom prišla veľká studená sprcha,” komentoval Hájek svoju finančnú situáciu z toho obdobia. Zdroj Studena-sprcha-pre-Belohorcovej-muza

Chcete vedieť na to môj názor?

Ja som dnes počas zbierania húb stratil slnečné okuliare. V lese ich síce nepotrebujem, ale kým som prešiel do lesa cez lúky cca 3 kilometre, tak bez slnečných okuliarov sa mi už nie príliš príjemne chodí, hlavne, keď je slnko také aktívne ako v posledných 3-4 dňoch, keď na nebi nebolo žiadneho mráčka.

Okuliare som chcel mať stále poruke, tak som ich nevkladal do vrecká, ale ramienkom som si ich prevesil cez tričko v oblasti krku, no keď som sa zohýnal k hríbom, tak mi museli vypadnúť a žiaľ uvedomil som si to, až keď som prešiel asi 500 metrov, tak som sa už pre ne nechcel vracať spať.

Možno si položíte otázku, akú súvislosť majú moje okuliare s týmto článkom? Preto na vysvetlenie len toľko:

Je celkom možné, že mňa mrzí strata mojich slnečných okuliarov viac, ako toho podnikateľa strata jeho miliónov. Myslím si totiž, že pre takého človeka, ktorý tak ľahko prišiel k miliónom, že strata tých peňazí ho až tak veľmi netrápi lebo on si ich náhradu za „pár mesiacov“ veľmi rýchlo zadováži späť, no ja na rozdiel od neho si musím dobre zvážiť za aké veci utratím moje ťažko zarobené peniaze.

PS

Pochválim sa tu mojim dnešným úlovkom:

Dnes to už bol štvrtý deň, čo som chodil na bedle, takže som už príliš nespoliehal na to, že ešte nejaké nazbieram, ale bedle ma milo prekvapili.
Dnes som mal aj konkurenciu.
Po dvoch hodinách som ešte odskočil do inej lokality v ktorej zvyknú rásť kozáky, zopár sa mi ich tam podarilo nájsť.

Po polroku som sa skúsil prihlásiť na starom blogu…

08.05.2024

Potešil som sa ako malý chlapec, že ako dobre, že sa mi to podarilo hneď na prvý šup, no hneď som upadol do smútku, keď som zistil, že som sa prihlásil na novom blogu. Bohužiaľ tu na blogovisku Pravda ma niektoré veci dokážu riadne vytočiť, zároveň si uvedomujem, že je to celkom jednoduché, ak to človek ovláda, lenže mňa nebaví zakaždým otvárať blog emailom a [...]

Pán Fico, od roku 2008 Vás nemám rád, Vy dobré viete prečo!

06.05.2024

Pán premiér Robert Fico – v rozhovore pre Joj 24 ste sa vyjadrili k finančnej zbierke, ktorú Slováci masívne podporujú. Označili ste ju ako „prd do Stromovky“, (čo je české prirovnanie), k tomu ste ešte dodali, že vyzbierané peniaze konečnú situáciu nezmenia. „Munícia pre Ukrajinu“ už vyzbierala za 12 dní takmer 4 milióny eur. – viac v tomto zdroji: [...]

Vážení novinári, verte, že už čoskoro nastane doba, že slovo „vraj“ nebudete používať!

04.05.2024

Škrabálkovia, naozaj si myslite, že do útoku vraj zostávajú dni? Moskva pohrozila Ukrajine a Západu „zničujúcou odvetou“ za Kerčský most… „Rusko bude reagovať „zničujúcim odvetným úderom“ v prípade, že Ukrajina s podporou Západu zaútočí na Kerčský most alebo anektovaný Krymský polostrov, varovala v piatok hovorkyňa ruského ministerstva [...]

damask, sýria

Sýria zostrelila izraelské rakety vypálené z Golanských výšin na Damask

09.05.2024 09:01

Izrael podnikol na Sýriu v uplynulých rokoch množstvo náletov, ktorých cieľom boli zväčša armádne pozície a Iránom podporovaní militanti.

občianske hliadky

Rómske občianske hliadky sa vracajú do ulíc, starostom sa uľaví

09.05.2024 09:00

Dobré skúsenosti s občianskymi hliadkami mali starostovia viacerých obcí a ich reštart vítajú.

kalamita, lykožrút, Čierny Balog

Lykožrút požiera ďalšie oblasti na Slovensku, lesníci chystajú rázny zásah. Hľadajú aj vinníkov

09.05.2024 08:35

Lykožrútová kalamita sa rozšírila do ďalších oblastí. LESY SR okrem zásahu skúmajú, či to nebude na trestné oznámenie.

Christijan Mickoski

V Severnom Macedónsku vyhrala voľby pravicová opozícia

09.05.2024 07:09

Voličov voči vládnucej strane popudila aj pretrvávajúca korupcia a pomalý rozvoj krajiny.

Realista1

Keď vidím nedostatky, poukážem na ne, hoci si veľmi dobre uvedomujem, že hlavou múr nikdy neprebijem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 165
Celková čítanosť: 456276x
Priemerná čítanosť článkov: 2765x

Autor blogu