Založ si blog

Pán Matovič, nasledujúcou správou si voličov určite nezískate!

Aj ja som volil Igora Matoviča, lebo hovoril, že on nie je ako tí druhí politici, ktorí kradnú a klamú svojich voličov. Sľuboval, že bude bojovať proti mafii, že jeho vláda bude najlepšou v histórií, že tu bude konečne fungovať zdravotníctvo a že zo Slovenska sa stane krajina, v ktorej sa oplatí pracovať a žiť. Žiaľ, to čo sľúbil, nesplnil. To čo tvrdil, sa ukázalo byť klamstvom. To čo kritizoval na druhých, robil on sám a aj jeho poslanci. Igor Matovič nás jednoducho klamal.

Vo svojom programe Matovič navrhoval upraviť legislatívu tak, aby bolo ľuďom možné odobrať podvodne získané tituly. Pri tom on sám získal svoj titul podvodom, keďže diplomovku za neho písala kamarátka, a dodnes sa ho nevzdal. Za diplomovku kritizoval aj Andreja Danka.

Nejdem tu menovať jeho ďalšie nesplnené sľuby, sami viete ako dopadli, avšak je ich celá rada, ale spomeniem aspoň tri z nich, ktoré rezonujú najviac. 1. Sľuboval, že postaví nové nemocnice a zlepší zdravotníctvo

2. Chcel bojovať proti „našim ľuďom.“ – No sám dohadzoval zákazky svojim kamarátom.

3. Tvrdil, že pomáha rodinám  – a ja každý deň musím rozmýšľať …

PS

Najviac ma dožralo, keď som si prečítal túto informáciu: Matovičov advokát poberal vyše 10 000 eur za svojej advokátskej činnosti.

Matovičov „zázračný advokát“ Michal Miškovič si aj po zastavení výkonu advokácie od Slovenského pozemkového fondu, organizácie pod kontrolou OĽaNO, vyfakturoval 133 tisíc eur!!!

V lete som podával trestné oznámenie v súvislosti s tým, ako rôzne organizácie pod vedením OĽaNO (Slovenský pozemkový fond, Tipos, Ministerstvo životného prostredia) pouzatvárali hneď po voľbách s neznámym právnikom, ale zhodou okolností dobrým známym Matoviča a Hegera, zmluvy za 829 tisíc eur. Ten už predtým zarábal na ďalších dvoch subjektoch pod kontrolou OĽaNO, trnavskej a žilinskej župe.

Upozornil som vtedy na veľmi zvláštne súvislosti, napríklad: „Pred jeho príchodom si žilinská župa platila právne služby v rozsahu 17 tisíc eur (rok 2018). V roku 2019 však nastúpil advokát Miškovič a župa mu za právne poradenstvo (teda nie konkrétne právne služby!) vyplatila 116 tisíc eur!!!

Fakturoval im právne poradenstvo v priemere 7 hodín denne za každý pracovný deň roka!!! V podstate bol akoby zamestnancom župy na plný úväzok – ale za plat 72 eur za hodinu.“

Popri tom sa tento neznámy advokát stal členom Legislatívnej rady vlády (!!) a poradcom ministra financií Hegera, dnešného premiéra.

Trestné oznámenie som išiel podať priamo na NAKA. Spustil sa krik a prišlo sa na to, že pán Miškovič bol už dlhšie stíhaný a neskôr aj obžalovaný a tak mu Slovenská advokátska komora pozastavila výkon advokácie. Navyše sa na dané zmluvy so štátnymi subjektmi pozrel Úrad pre verejné obstarávanie, konštatoval, že pri obstarávaní služieb došlo k podozrivým veciam, a zistenia odstúpil orgánom činným v trestnom konaní.

Medzitým sa daný advokát zo svojich pozícií stiahol.

Verejne. Ale v skutočnosti minimálne jednému zo zmienených subjektov, Slovenskému pozemkovému fondu, v novembri a decembri 2020 fakturoval nemalú sumu, 133 tisíc eur!

Neviem, akým presne spôsobom si to obhajuje (niekoľko kľučiek ma napadá), rozhodne však ide o niečo, čo si zaslúži pozornosť, a nielen médií.

Iste, právne služby vedia byť niekedy riadne drahé. Iste, dobrý právnik vám môže pomôcť ušetriť veľké peniaze na iných nákladoch.

Akurát som od leta od ľudí z OĽaNO nepočul žiadne zdôvodnenie, v čom spočíva zázračnosť tohto právnika, okrem toho, že je zadobre s Hegerom a Matovičom. Zdroj: Juraj Draxler Facebook

Po polroku som sa skúsil prihlásiť na starom blogu…

08.05.2024

Potešil som sa ako malý chlapec, že ako dobre, že sa mi to podarilo hneď na prvý šup, no hneď som upadol do smútku, keď som zistil, že som sa prihlásil na novom blogu. Bohužiaľ tu na blogovisku Pravda ma niektoré veci dokážu riadne vytočiť, zároveň si uvedomujem, že je to celkom jednoduché, ak to človek ovláda, lenže mňa nebaví zakaždým otvárať blog emailom a [...]

Pán Fico, od roku 2008 Vás nemám rád, Vy dobré viete prečo!

06.05.2024

Pán premiér Robert Fico – v rozhovore pre Joj 24 ste sa vyjadrili k finančnej zbierke, ktorú Slováci masívne podporujú. Označili ste ju ako „prd do Stromovky“, (čo je české prirovnanie), k tomu ste ešte dodali, že vyzbierané peniaze konečnú situáciu nezmenia. „Munícia pre Ukrajinu“ už vyzbierala za 12 dní takmer 4 milióny eur. – viac v tomto zdroji: [...]

Vážení novinári, verte, že už čoskoro nastane doba, že slovo „vraj“ nebudete používať!

04.05.2024

Škrabálkovia, naozaj si myslite, že do útoku vraj zostávajú dni? Moskva pohrozila Ukrajine a Západu „zničujúcou odvetou“ za Kerčský most… „Rusko bude reagovať „zničujúcim odvetným úderom“ v prípade, že Ukrajina s podporou Západu zaútočí na Kerčský most alebo anektovaný Krymský polostrov, varovala v piatok hovorkyňa ruského ministerstva [...]

SR Bratislava polícia UK zásah vyhrážky preverovanie BAX

Každá škola dostala svojho policajta. Vinníkovi za teroristické bombové vyhrážky hrozí aj doživotie

09.05.2024 05:00

Štátna tajomníčka rezortu vnútra Lucia Kurilovská ubezpečila, že vyučovanie môže od štvrtka pokračovať a oznámila, že každá základná a stredná škola dostala prideleného policajta.

Volodymyr Zelenskyj

Oligarcha, ktorý podporoval Zelenského, je podozrivý z prípravy vraždy

08.05.2024 22:04

Vlani Kolomojskému urobili domovú prehliadku a vzali do vyšetrovacej väzby pre ekonomickú trestnú činnosť.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

Realista1

Keď vidím nedostatky, poukážem na ne, hoci si veľmi dobre uvedomujem, že hlavou múr nikdy neprebijem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 165
Celková čítanosť: 455978x
Priemerná čítanosť článkov: 2764x

Autor blogu