Založ si blog

Hegerov cirkus s termínom predčasných volieb

Iba zaslepenec nemôže vidieť ako Matovič a Heger vydierajú Slovensko naťahovaním termínu predčasných volieb. Je už iba deň pred vypršaním ultimáta prezidentky Zuzany Čaputovej a ešte stále nie je jasné, kedy sa budú konať predčasné voľby. Proste parlamentný cirkus pokračuje. Dá sa povedať, že Slováci si už na tieto móresy koalície zvykli, hoci vôbec nepochybujem o tom, že ak by nejaký horlivý politik zvolal občanov k protestu, že väčšina Slovákov sa dožaduje toho, aby predčasné voľby boli už v júni 2023 (a na tribúne by ho ešte podporil niektorý – Slovákmi obľúbený slovenský herec), tak tie predčasné voľby by boli už naozaj v júni. Lenže s určením definitívneho termínu predčasných volieb nerobia cirkus poslanci koaličných a opozičných strán, ako sa nám snaží naznačiť dočasne poverený premiér Heger lebo ten cirkus s termínom predčasných volieb robí on sám ako dočasne poverený premiér Heger. Vidíme, že v tomto prípade pravidla demokracie u pána Hegera idú bokom, moc mu zachutila tak, že nečudoval by som sa ak by ho v tom „obdivoval“ ešte aj Vladimír Mečiar. Neprekvapilo by ma už ani to, ak by si koaliční poslanci privlastnili právomoci prezidentky a cez Národnú radu a jej výbory dirigovali vládu.

Myslím si, že k uvedenému textu už netreba nič viac dodávať, všetko je jasné a zrozumiteľné

Môj názor je, že ak by bol pán Heger na svojej terajšej pozícii naozajstným chlapom a nie trasorítkou, tak by sa v NR SR postavil pred poslancov parlamentu a vyjadril by svoj rázny postoj varovaním, že trvá na tom, aby sa predčasné voľby konali v júni 2023 a ak ten termín neschvália, tak okamžite odstupuje z funkcie dočasného premiéra a svoju plnú moc odovzdáva do rúk pani prezidentky.

JE TO IBA BOJ O KORYTO!

DODATOK

Priatelia, to čo teraz napíšem s témou v blogu nesúvisí, ale ako príklad bude poučením pre vodičov motorových vozidiel, ktorí nerešpektujú pravidlá cestnej premávky.

Dnes predpoludním som sa vybral autom do Zlatej Idky na túru ku Kojšovej Holi. Nechýbalo veľa a moja cesta mohla skončiť hneď na začiatku resp. iba 350 metrov od nášho bloku. Blížil som sa k hlavnej ceste (Moskovská trieda) a vo chvíli, keď som sa blížil ku križovatke z mojej pravej strany mi vbehla osobným autom vodička… išla z vedľajšej cesty resp. z parkoviská a vôbec sa nepozrela vľavo, či neprichádza nejaké vozidlo (čiže moje auto). Ešte by sa v jej prípade dalo prižmúriť oko, že sa nepozrela vľavo, ale iba vpravo – čo skutočne nemá logiku lebo najprv sa vodič musí pozrieť vľavo lebo skôr sa môže zraziť s vozidlom prichádzajúcim zľava – vozidlo je hneď na kraji cesty, čiže bližšie k nej. Lenže hlavný dôvod prečo sa tá vodička nepozrela vľavo bol ten, že práve s niekým telefonovala – ľavú ruku s mobilom mala pritlačenú k ľavému uchu, okamžite som na ňu zatrúbil a rýchlo som šliapol na brzdu, šťastím pre nás oboch bolo, že som išiel iba 25 kilometrovou rýchlosťou (ku križovatke od tohto miesta kde mi prekrížila cestu som potreboval prejsť ešte 30 metrov, takže logicky som rýchlo ísť ani nemohol).

Ak by tá vodička toto spravila pred policajtmi, tak nielen žeby zaplatila pokutu zato, že počas jazdy telefonovala, ale aj zato, že nedala prednosť vozidlu prichádzajúcemu po hlavnej ceste.

No najviac ma dožralo, že po mojom zatrúbení mi ukazovala svoj mobil priložením k oknu ako keby sa mi tým chcela ospravedlniť – a ešte sa pritom zaškerila, že akože veď sa nič také zlé nestalo. Ako som už spomenul, ak by to isté spravila pred policajtmi, tak nielen žeby na mieste zaplatila pokutu za telefonovanie počas jazdy, ale ešte by jej zobrali vodičské oprávnenie a poslali by ju na preskúšanie pravidiel cestnej premávky.

Mimochodom dnes bolo na Kojšovej Holi pekné počasie, spravil som si tam zopár záberov a vkladám ich sem, aby ste sa aspoň takto mohli pokochať nádherou, akú nám príroda ponúka.

V cieli

Tempom, akým sa stavajú naše diaľnice, tak dokončené nebudú ani za 50 rokov!

24.04.2024

Ako zaostávame za vyspelejšími krajinami – o tom hovorí aj nasledujúce video, ak si ho pozriete, tak nepochybujem o tom, že váš názor bude rovnaký ako môj. Môj postreh k spomenutému videu: https://www.youtube.com/watch?v=XTYVgoJVRqA Maličké elektrárne postavené pozdĺž diaľnic vyrábajú elektrinu z protiidúcej premávky vozidiel, – rotujúce lopatky [...]

Rusko zničilo charkovskú televíznu vežu…

24.04.2024

Všetko nasvedčuje tomu, že niektorým politikom tá 3. svetová vojna naozaj veľmi chýba!

Som „pyšný“ na Slovákov, sme svetovou jednotkou

23.04.2024

Veru, nebyť tých úvodzoviek, tak by som sa na každom kroku pýšil tým, že som roduverný Slovák, ale skutočnosť, ktorá je výstižne vyjadrená na nasledujúcej karikatúre – karikaturistu pána Vica (s dnešným dátumom) ma od tejto prezentácie odrádza. Milí Slováci, aby ste boli v obraze, vysvetlím vám príčinu môjho negatívneho postoja k tomu, aby som bol skutočne [...]

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Boss bossov pred súdom, aj keď o to nežiadal. Dostane sa Mikuláš Černák na slobodu? Dôkazy stále pribúdajú

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 07:40

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Realista1

Keď vidím nedostatky, poukážem na ne, hoci si veľmi dobre uvedomujem, že hlavou múr nikdy neprebijem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 156
Celková čítanosť: 438004x
Priemerná čítanosť článkov: 2808x

Autor blogu