Založ si blog

Hegerov cirkus s termínom predčasných volieb

Iba zaslepenec nemôže vidieť ako Matovič a Heger vydierajú Slovensko naťahovaním termínu predčasných volieb. Je už iba deň pred vypršaním ultimáta prezidentky Zuzany Čaputovej a ešte stále nie je jasné, kedy sa budú konať predčasné voľby. Proste parlamentný cirkus pokračuje. Dá sa povedať, že Slováci si už na tieto móresy koalície zvykli, hoci vôbec nepochybujem o tom, že ak by nejaký horlivý politik zvolal občanov k protestu, že väčšina Slovákov sa dožaduje toho, aby predčasné voľby boli už v júni 2023 (a na tribúne by ho ešte podporil niektorý – Slovákmi obľúbený slovenský herec), tak tie predčasné voľby by boli už naozaj v júni. Lenže s určením definitívneho termínu predčasných volieb nerobia cirkus poslanci koaličných a opozičných strán, ako sa nám snaží naznačiť dočasne poverený premiér Heger lebo ten cirkus s termínom predčasných volieb robí on sám ako dočasne poverený premiér Heger. Vidíme, že v tomto prípade pravidla demokracie u pána Hegera idú bokom, moc mu zachutila tak, že nečudoval by som sa ak by ho v tom „obdivoval“ ešte aj Vladimír Mečiar. Neprekvapilo by ma už ani to, ak by si koaliční poslanci privlastnili právomoci prezidentky a cez Národnú radu a jej výbory dirigovali vládu.

Myslím si, že k uvedenému textu už netreba nič viac dodávať, všetko je jasné a zrozumiteľné

Môj názor je, že ak by bol pán Heger na svojej terajšej pozícii naozajstným chlapom a nie trasorítkou, tak by sa v NR SR postavil pred poslancov parlamentu a vyjadril by svoj rázny postoj varovaním, že trvá na tom, aby sa predčasné voľby konali v júni 2023 a ak ten termín neschvália, tak okamžite odstupuje z funkcie dočasného premiéra a svoju plnú moc odovzdáva do rúk pani prezidentky.

JE TO IBA BOJ O KORYTO!

DODATOK

Priatelia, to čo teraz napíšem s témou v blogu nesúvisí, ale ako príklad bude poučením pre vodičov motorových vozidiel, ktorí nerešpektujú pravidlá cestnej premávky.

Dnes predpoludním som sa vybral autom do Zlatej Idky na túru ku Kojšovej Holi. Nechýbalo veľa a moja cesta mohla skončiť hneď na začiatku resp. iba 350 metrov od nášho bloku. Blížil som sa k hlavnej ceste (Moskovská trieda) a vo chvíli, keď som sa blížil ku križovatke z mojej pravej strany mi vbehla osobným autom vodička… išla z vedľajšej cesty resp. z parkoviská a vôbec sa nepozrela vľavo, či neprichádza nejaké vozidlo (čiže moje auto). Ešte by sa v jej prípade dalo prižmúriť oko, že sa nepozrela vľavo, ale iba vpravo – čo skutočne nemá logiku lebo najprv sa vodič musí pozrieť vľavo lebo skôr sa môže zraziť s vozidlom prichádzajúcim zľava – vozidlo je hneď na kraji cesty, čiže bližšie k nej. Lenže hlavný dôvod prečo sa tá vodička nepozrela vľavo bol ten, že práve s niekým telefonovala – ľavú ruku s mobilom mala pritlačenú k ľavému uchu, okamžite som na ňu zatrúbil a rýchlo som šliapol na brzdu, šťastím pre nás oboch bolo, že som išiel iba 25 kilometrovou rýchlosťou (ku križovatke od tohto miesta kde mi prekrížila cestu som potreboval prejsť ešte 30 metrov, takže logicky som rýchlo ísť ani nemohol).

Ak by tá vodička toto spravila pred policajtmi, tak nielen žeby zaplatila pokutu zato, že počas jazdy telefonovala, ale aj zato, že nedala prednosť vozidlu prichádzajúcemu po hlavnej ceste.

No najviac ma dožralo, že po mojom zatrúbení mi ukazovala svoj mobil priložením k oknu ako keby sa mi tým chcela ospravedlniť – a ešte sa pritom zaškerila, že akože veď sa nič také zlé nestalo. Ako som už spomenul, ak by to isté spravila pred policajtmi, tak nielen žeby na mieste zaplatila pokutu za telefonovanie počas jazdy, ale ešte by jej zobrali vodičské oprávnenie a poslali by ju na preskúšanie pravidiel cestnej premávky.

Mimochodom dnes bolo na Kojšovej Holi pekné počasie, spravil som si tam zopár záberov a vkladám ich sem, aby ste sa aspoň takto mohli pokochať nádherou, akú nám príroda ponúka.

V cieli

Američania zobuďte sa, Biden nie je pápež, aby bol doživotne prezidentom!

06.03.2024

Americký prezident je chorý a ďalšie štyri roky v úrade nevydrží. Američania sa o tom mohli presvedčiť na jeho nedávnej tlačovej konferencii v Bielom dome pôsobil tam úplne dezorientovane a vystrašene hľadel do prázdna. Nové video Joea Bidena vyvolalo v X komunite hrôzu. Ako je možné, že demokrati chcú tohto muža v Bielom dome ďalšie štyri roky? –Niektorí [...]

Pán Matovič, Rómov môžete oklamať iba raz, ale oni Vám to do smrti nezabudnú!

04.03.2024

Podľa Únie Rómov dostalo OĽANO za predošlé a aktuálne obdobie viac ako 30 miliónov zo štátneho rozpočtu. „Má ich aj vďaka tisíckam rómskych hlasov. V ostatných voľbách by sa ani nedostal do parlamentu, keby neoklamal svojich rómskych voličov. Matovič vládne týmto peniazom, Oľano je strana pár ľudí, nemá skoro žiadne náklady na činnosť tak nech sa [...]

Pani prezidentka, stretnite sa s Putinom a požiadajte ho, aby ukončil vojnu na Ukrajine

03.03.2024

Podľa Vás najrýchlejšia cesta k mieru vedie cez ruského prezidenta Vladimira Putina, keď svojim jednotkám nariadi odísť z Ukrajiny, „nie tým, že mu dávame nádej na víťazstvo a akceptáciu“. Zdroj caputova-reaguje-na-blanarovo-stretnutie-s-lavrovom Pani prezidentka, nemusíte mať obavu z toho, že za stretnutie s Putinom by Vás mohli kritizovať Spojené štáty [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 09:06

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Realista1

Keď vidím nedostatky, poukážem na ne, hoci si veľmi dobre uvedomujem, že hlavou múr nikdy neprebijem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 151
Celková čítanosť: 421958x
Priemerná čítanosť článkov: 2794x

Autor blogu