Založ si blog

Kauzy Tupý či Kažimír môžu byť premlčané.

Čo som mal z toho, že som celý život nikomu nič neukradol a ani som nikdy nič nesprivatizoval?? Teraz, keď budú veľké kauzy premlčané, tak už nemienim chodiť resp. žiť s holým zadkom a čítať príspevky niektorých blbcov pod mojimi blogmi – ako napr. takýto: „Ty nemôžeš dať Ukrajine ani jeden cent lebo si nikdy nič nemal, a ani mať nebudeš – lebo jediné, čo máš je tvoj holý zadok.“

Takže, dávam za pravdu tým, čo toto tvrdia. Teraz, keď vidím, že tí, ktorí sa ľahko nabalili zo štátneho balíka na úkor nás všetkýcha k tomu sa ešte všetkým Slovákom vyškierajú do tváre, že už im za toto nemôžeme nič spraviť, tak som si povedal stačilo, prečo by som ja mál do smrti chodiť s holým zadkom?!

Vico 09.02.2024

Miesto toho, aby ma aspoň niektorí ľudia chválili za to, že som žil poctivo, tak deje sa pravý opak, a tí čo by mali sedieť v base a škvariť sa v horúcom pekle za svoje zločiny, tak sa mi posmievajú, že tak mi treba, že som mal kradnúť ako oni a mal by som sa dobre.

PS

Zostáva mi už len naštudovať nové zákony, ktoré mi umožnia kradnúť tak, aby ma zato nestíhali, a ak sa predsa len príde nato, tak potom už mi môžu fúkať do môjho holého zadku lebo moje zločiny už budú premlčané.

Momentálne slabé miesto Putina je vo vzduchu

30.04.2024

Odborníci tvrdia, že predovšetkým boje vo vzduchu sú tie ktoré v poslednom čase spôsobujú Rusku čoraz väčšie problémy. Vychádzajú z faktov, „že ruská sieť protivzdušnej obrany v súčasnosti prechádza testom, a „Rusko sa nedokáže dostatočne pripraviť na hrozbu, ktorú predstavujú diaľkové drony a malé lietadlá.“ Ukrajina už niekoľkokrát zaútočila na [...]

Ak by ruský prezident dobyl Ukrajinu, urobil by to, čo urobil Adolf Hitler s Československom!

28.04.2024

Keď som to isté tvrdil zhruba pred polrokom, tak ma rusofili išli „ukameňovať“, že čo si to dovoľujem?! A to som len obyčajný bloger, ani si nechcem predstaviť, čo spravia teraz poľskému ministrovi zahraničia Radoslawovi Sikorskému, keď ten pred médiami verejne povedal: „Ak by ruský prezident Vladimir Putin dobyl Ukrajinu, urobil by to, „čo (Adolf) Hitler urobil [...]

Pán premiér, veľmi rýchlo ste zabudli na Vaše predvolebné sľuby!

27.04.2024

Momentálne Vláda s parlamentom rieši, čo spraviť s premnoženými medveďmi, ale nedá sa povedať, žeby to vyšlo z ich iniciatívy, príčinou boli voliči, ktorí sa začali masovo sťažovať, že medvede im naháňajú strach… Včera večer som o tejto téme napísal blog – a v debate pod ním mi jeden z čitateľov napísal takýto [...]

Taiwan / Vojenské cvičenie /

Taiwan je v pohotovosti pred manévrami Pekingu po prezidentskej inaugurácii

01.05.2024 14:03

Čína považuje samosprávny Taiwan za svoju odštiepeneckú provinciu a jeho zjednotenie chce v prípade potreby dosiahnuť aj vojensky.

Väzeň / Väzni / ZVJS /

V slovenských väzniciach zaznamenali historicky najvyšší počet cudzincov

01.05.2024 12:56

Celkový počet väznených osôb sa, naopak, znížil.

Armáda / Ekvádor /

Na západe Ekvádoru platí výnimočný stav, armáda bude bojovať s gangmi

01.05.2024 11:34

Bezpečnostná situácia v Ekvádore sa dramaticky zhoršila po tom, ako začiatkom januára ušiel z väzenia jeden z najmocnejších zločineckých bosov José Adolf Macias.

Vlak

Žena sa v Bratislave postavila pred idúci vlak, na mieste zomrela

01.05.2024 10:11

Rušňovodič ihneď použil rýchločinné brzdenie, no stretu už nedokázal zabrániť.

Realista1

Keď vidím nedostatky, poukážem na ne, hoci si veľmi dobre uvedomujem, že hlavou múr nikdy neprebijem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 161
Celková čítanosť: 447672x
Priemerná čítanosť článkov: 2781x

Autor blogu