Založ si blog

Varovanie, nenaleťte podvodníkom!

Aj na facebooku pribúda počet podvodníkov, ktorí sa snažia pripraviť Slovákov o ich majetok. Svedčí o tom nasledujúca správa, ktorú mi údajne napísal David Mckay z Toronta v Kanade.

Nemám čo skrývať, preto tu vkladám jeho správu v plnom znení:

Dobrý deň Ladislav Serenča,

Som pán David Mckay z Toronta v Kanade. Som prezident a generálny riaditeľ ROYAL BANK OF CANADA. V prvom rade chcem, aby ste vedeli, že si vážim vašu štedrosť pri prijatí mojej žiadosti tu na Facebooku a chcem vás ubezpečiť, že svoj čin neoľutujete. Verím, že je Božím prianím, aby som sa s vami stretol v tomto veľmi krátkom čase, keďže vediem dôležitú a naliehavú obchodnú diskusiu, o ktorú sa chcem s vami podeliť, a verím, že vás bude zaujímať a prinášať úžitok, pretože súvisí s vašou priezvisko a národnosť a budete z toho mať prospech. Píšem Vám ohľadom človeka/občana z Vašej krajiny pána Alexa Serenča, ktorý bol majiteľom spoločnosti na ťažbu zlata tu v Kanade a zároveň jedným z najväčších akcionárov našej banky ROYAL BANK OF CANADA. Dňa 2. februára 2015 si pán Alex Serenča otvoril súkromný účet s pevným vkladom v našej banke ROYAL BANK OF CANADA a vložil na účet sumu 78 000 000,00 USD (sedemdesiatosem miliónov amerických dolárov) za účelom otvorenia auta. výrobná spoločnosť vo vašej krajine. Ale ako veľký obchodník a stály/pravidelný cestovateľ, bolo veľmi nešťastné, že medzi mŕtvymi obeťami koronavírusovej choroby (COVID-19) bol aj pán Alex, ktorý zomrel v decembri 2019. Takže hlavný dôvod, prečo vám to hovorím, je ten, že , Neskorý pán Alex pri otváraní súkromného účtu s pevným vkladom a vkladaní peňazí nespomenul žiadneho príbuzného/dediča. Bol vdovec, ženatý so zosnulou pani Alžbetou Serenčou, nemali deti a o príbuzných sa nezmienil. Môj tím vedenia banky o tom zatiaľ nemá žiadne informácie, nevie o účte a jeho smrti, jediný dôvod, prečo o tom viem, je ten, že som prezidentom a generálnym riaditeľom banky a akékoľvek takéto transakcie musí byť potvrdené mnou na vyplnenie a tiež informovanosť manažéra banky. Takže, ako vám teraz píšem, jediní ľudia, ktorí o tom vedia, ste vy, ja a manažér banky a transakcia prebehne úspešne medzi nami tromi. Minulý týždeň malo moje vedenie banky stretnutie na overenie banky, aby si zapísalo spiace a súkromné depozitné účty. Vedel som, že sa to stane, a preto som hľadal spôsob, ako situáciu vyriešiť skôr, než sa o tom dozvie môj tím vedenia banky, pretože ak to zistí, požiada o rozdelenie peňazí medzi nich, čo nechcem. nechcem, aby sa také stalo. Preto, keď som videl vaše podrobnosti, bol som šťastný. Teraz vás žiadame o spoluprácu, aby sme vás predstavili ako najbližšieho príbuzného/dediča účtu, keďže máte rovnaké priezvisko a štátnu príslušnosť ako pán Alex Serenča a ústredie mojej banky vám účet uvoľní prostredníctvom môjho splnomocnenia a poverenia konateľ banky. Nie je s tým spojené žiadne riziko; transakcia bude vykonaná na základe legitímnej dohody, ktorá vás ochráni pred akýmkoľvek porušením zákona. Je lepšie, keď si peniaze nárokujeme, ako dovoliť riaditeľom bánk, aby si ich medzi sebou rozdelili. Nie som chamtivý človek, preto navrhujem, aby sme sa o prostriedky podelili, 40/30 % 30 %, čo je 30 % pre vás, 30 % pre manažéra banky a 40 % pre mňa, dúfam, že zdieľanie je v poriadku a môj vlastný podiel peňazí mi pomôže začať môj nový projekt. Povedzte mi svoj názor na túto skutočnosť a zaobchádzajte s týmito informáciami ako s dôvernými. Ďalšie podrobnosti vám poskytnem, keď dostanem vašu naliehavú odpoveď prostredníctvom mojej oficiálnej e-mailovej adresy uvedenej nižšie. Email…..davidmckay2457@gmail.com

S Pozdravom; Pán David I Mckay

Niečo podobné mi poslal iný podvodník zhruba pred dvoma mesiacmi, lenže vtedy som tú správu vymazal, no teraz, keď sa ozval ďalší podvodník, tak som si povedal, že aspoň touto formou budem informovať čitateľov pred kým a pred čím sa majú mať na pozore.

PS

Dobre ma pobavil tým, ako napísal, že nie je chamtivý človek, ale nezabudol napísať, že z toho 40 % prostriedkov bude pre neho a 30 % pre mňa.

Je veľmi pravdepodobné, že podvodník zneužil jeho meno a skutočný pán David Mckay o tejto správe nič nevie.

Takže už vieme, čo USA dovolili európskym médiám zverejniť…

11.05.2024

Teraz nám ešte prezraďte aj to, čo vám písať prísne zakázali!? Konkrétne, teraz už vieme aké veľké zmeny nastali na Ukrajine: Čo čaká mužov, ktorí odmietnu bojovať?! Že mastné pokuty sú len začiatok. „Parlament prijal návrh novely zákona o vojenskej legislatíve, kde sa budú v prípade jeho porušenia udeľovať vyššie sankcie. Mužov povolaných na front čaká [...]

Neverím, že to nebol sám Putin, kto rozhodol o tom, kto bude ruským premiérom!

10.05.2024

Ruský diktátor navrhol Štátnej dume, dolnej komore parlamentu, aby potvrdila Michaila Mišustina vo funkcii premiéra. Naozaj? – Zdroj rusky-prezident-spravil-krok-na-ktory-vsetci-cakali/ – Nenachádzam slov, bol som presvedčený, že ten kto, bude zastávať post premiéra, že toto je v plnej právomoci Putina. No ako vidieť Putin si váži ústavu, len či to všetko nerobí [...]

Po polroku som sa skúsil prihlásiť na starom blogu…

08.05.2024

Potešil som sa ako malý chlapec, že ako dobre, že sa mi to podarilo hneď na prvý šup, no hneď som upadol do smútku, keď som zistil, že som sa prihlásil na novom blogu. Bohužiaľ tu na blogovisku Pravda ma niektoré veci dokážu riadne vytočiť, zároveň si uvedomujem, že je to celkom jednoduché, ak to človek ovláda, lenže mňa nebaví zakaždým otvárať blog emailom a [...]

Mosta SNP

Pre otvárací koncert festivalu Starmus polícia upozorňuje na dopravné obmedzenia v Bratislave

11.05.2024 21:40

Počas oboch dní bude večer most SNP obojsmerne uzatvorený pre autá, prejazdný bude len pre MHD.

čaputová, černihiv, ukrajina

Čaputová navštívila ukrajinskú Černihivskú oblasť, vyzdvihla pomoc Slovenska

11.05.2024 21:03

Slovenská prezidentka Zuzana Čaputová pokračovala v sobotu vo svojej rozlúčkovej ceste po Ukrajine.

polícia

Polícia obvinila v prípade mŕtveho muža na Orave 59-ročného muža z vraždy

11.05.2024 19:54

Obvinený muž mal v rodinnom dome v Námestove po predchádzajúcom vzájomnom konflikte bodnúť do oblasti hrudníka 56-ročného muža.

Rusko Mišustin

Putin potvrdil zloženie novej vlády, ktorá bude mať desať vicepremiérov

11.05.2024 17:26, aktualizované: 19:31

Staronový ruský premiér Michail Mišustin predložil Štátnej dume kandidátov na posty v novej vláde.

Realista1

Keď vidím nedostatky, poukážem na ne, hoci si veľmi dobre uvedomujem, že hlavou múr nikdy neprebijem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 167
Celková čítanosť: 458600x
Priemerná čítanosť článkov: 2746x

Autor blogu