Založ si blog

Meniť by sa mal nielen letný čas

Podľa toho, čo sa deje s počasím v posledných rokoch, kresťania by mali pouvažovať nad tým, či by nebolo lepšie sláviť Vianoce na Veľkú noc. O apríli sa zvykne hovoriť, že je šialený mesiac, no to čo sa dnes deje vonku, tak toto určite jarné počasie nie je… od rána sneží ako keby bol december, (osobne by som sa nepohneval, ak by to takto zostalo ešte pár dní, aspoň by som opäť vytiahol bežky), ale takto sa veľkonočná oblievačka zmení na snehovú guľovačku.

Momentálne je u nás takýto stav, ak takto bude snežiť do večera, tak zajtra sa budem môcť ísť opäť prebehnúť na bežkách.

Vlani bolo u nás v tom istom čase rovnaké počasie ako dnes.

Tempom, akým sa stavajú naše diaľnice, tak dokončené nebudú ani za 50 rokov!

24.04.2024

Ako zaostávame za vyspelejšími krajinami – o tom hovorí aj nasledujúce video, ak si ho pozriete, tak nepochybujem o tom, že váš názor bude rovnaký ako môj. Môj postreh k spomenutému videu: https://www.youtube.com/watch?v=XTYVgoJVRqA Maličké elektrárne postavené pozdĺž diaľnic vyrábajú elektrinu z protiidúcej premávky vozidiel, – rotujúce lopatky [...]

Rusko zničilo charkovskú televíznu vežu…

24.04.2024

Všetko nasvedčuje tomu, že niektorým politikom tá 3. svetová vojna naozaj veľmi chýba!

Som „pyšný“ na Slovákov, sme svetovou jednotkou

23.04.2024

Veru, nebyť tých úvodzoviek, tak by som sa na každom kroku pýšil tým, že som roduverný Slovák, ale skutočnosť, ktorá je výstižne vyjadrená na nasledujúcej karikatúre – karikaturistu pána Vica (s dnešným dátumom) ma od tejto prezentácie odrádza. Milí Slováci, aby ste boli v obraze, vysvetlím vám príčinu môjho negatívneho postoja k tomu, aby som bol skutočne [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Realista1

Keď vidím nedostatky, poukážem na ne, hoci si veľmi dobre uvedomujem, že hlavou múr nikdy neprebijem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 156
Celková čítanosť: 437580x
Priemerná čítanosť článkov: 2805x

Autor blogu