Založ si blog

Sloboda pre Lukáša Latináka

Na FB sa už objavili kadejaké hlúposti, preto aj nasledujúci rozhovor neberiem vážne, skôr si chcem iba overiť, či sa toto všetko naozaj stalo?

Dnes sa lúčime s Lukášom Latinákom!

Fanúšikovia protestujú proti prepusteniu Lukáša Latináka počas škandalózneho rozhovoru v relácii Ta3 „V politike“. Stovky priaznivcov sa postavili na stranu Lukáša Latináka po kontroverznom incidente počas živého vysielania v populárnej relácii.

Fanúšikov šokovalo a rozhnevalo zadržanie Lukáša Latináka, ktorý bol obvinený vládou z prezradenia tajných údajov, ktoré by mohli ohroziť hospodárstvo krajiny. V dôsledku toho bol umiestnený do domáceho väzenia, úradom bolo prísne zakázané, aby ho médiá kontaktovali.

Incident sa uskutočnil vo vysielaní relácie Ta3 „V politike“, kde Lukáš Latinák omylom prezradil svoj vedľajší zdroj príjmov. Hoci tento príjem získava legálne, úrady sa obávajú, že zverejnenie tejto informácie by mohlo viesť k hromadnému prepúšťaniu, pretože by sa odhalila lukratívna diera v systéme.

Reláciu s Lukášom Latinákom odstránili zo všetkých televíznych kanálov a internetových platforiem do pol hodiny po odvysielaní. Napriek tomu sa našej redakcii podarilo získať záznam rozhovoru.

Stiahutá relácia Ta3 „V politike“ s hosťom Lukášom Latinákom

Marek Vagovič: „Vždy ma zaujímalo, ako si môžete dovoliť taký luxusný životný štýl? Máte bohatých fanúšikov, ktorí po vás stále hádžu peniaze?“.

Lukás Latinák: „Všetko, čo mám, som zarobil sám. Ide len o to, že práca nie je môj jediný zdroj príjmov“.

Marek Vagovič: „Vieme, aký ste zaneprázdnený. Nemyslím si, že by ste mali čas na ďalšie podnikanie. Zdá sa, že máte nejaké tajemstvo“

Lukás Latinák: „Nemám ďalší biznis, ale začal som zarábať peniaze na platforme nazvanej Immediate ZenX. Pred rokom som investoval len 250 € a moja investícia rýchlo rástla. Teraz žijem z denného príjmu, ktorý generuje platforma“.

Marek Vagovič: „A koľko zarábate?“

Lukás Latinák: „Denný príjem sa pohybuje medzi 250 € a 361 €, hoci by som mohol zarábať ešte viac, radšej okamžite vyberiem peniaze, kým mám tú možnosť“.

Marek Vagovič: „Hovoríte, že sa naozaj dá takto zbohatnúť s investíciou iba 250 €? Keby to bolo také jednoduché, robil by to každý“.

Lukás Latinák: „Čo vás bráni, aby ste to urobili aj vy? Verte mi, peniaze sa dajú zarobiť nielen v práci. Žijeme v dobe digitálnych technológií a umelej inteligencie. Počítačové programy dokážu dnes zarábať skutočné peniaze a robia to tisíckrát rýchlejšie ako ktorýkoľvek človek. Aj keď ma prekvapuje, že nie každý už počul o platforme Immediate ZenX„.

Marek Vagovič: „Niekoľko stotisíc za 3-4 mesiace? Buďme úprimní, pre väčšinu ľudí je to nemožné.“

Lukás Latinák: „Stavím sa, že vás dokážem zbohatnúť za päť minút. Smejem sa tým, ktorí sa neustále sťažujú, že nemajú peniaze. Dnes sú príležitosti, ktoré prichádzajú raz za storočie, a vy ste blázni a nevyužívate ich .“

Marek Vagovič: „Dobre, stavím sa. Ak ma do konca rozhovoru nepresvedčíte, že ktokoľvek môže zbohatnúť ako vy, dáte mi svoj mesačný príjem. Súhlasíme?“

Lukás Latinák: „Súhlasíme. Dajte mi svoj mobil.“

Moderátor podal svoj mobilný telefón. Lukáš Latinák si nevšimol, že všetky jeho činnosti zachytáva kamera. Otvoril odkaz na mobilnom telefóne moderátora, zadal svoje údaje, načítal účet sumou 250 € a potom odpovedal na hovor.

Marek Vagovič: „Čo ste teraz urobili?“

Lukás Latinák: „Zaregistroval som vás na platforme Immediate ZenX a telefonicky aktivoval váš účet. Dal som na vaše konto čiastku 250 € – to je minimálna suma, ktorú program potrebuje na fungovanie. Uvidíme, koľko môžete zarobiť za pol hodiny.“

Marek Vagovič: „Aká platforma to je a prečo ste o nej nehovoril predtým?“

Lukás Latinák: „Je to program založený na umelej inteligencii, podobný ChatGPT, ale tu môžete zarábať peniaze. Stokrát efektívnejšie obchoduje s akciami, menami a dlhopismi než akýkoľvek obchodník.“

Marek Vagovič: „Už som počul o podobných vývojoch. Ale podľa môjho názoru sú dôverné. Vy ste však teraz otvorene zdieľali, kde sa môžu naši diváci zaregistrovať.“

Lukás Latinák: „Ako by sa mohli zaregistrovať na Immediate ZenX bez odkazu? Verte mi, nie je také jednoduché ho nájsť. Nehovorím to každému, to by poškodilo našu ekonomiku.“

Marek Vagovič: „Viete, že kamera zaznamenala odkaz, ktorý ste použili, keď ste zobrali môj telefón? Všetci ho už videli, takže váš tajný zdroj príjmov už nie je taký tajný.“

Lukás Latinák: „Prosím, vystrihnite to z relácie. Ak ľudia začnú používať túto platformu, môže to spôsobiť vážne problémy nám obom.“

Marek Vagovič: „Prečo sa toho tak bojíte?“

Lukás Latinák: „Len si to predstavte! Keby všetci zrazu začali zarábať tisíce eur denne na platforme Immediate ZenX, ľudia by začali dávať výpovede. Prečo by pracovali osem hodín denne, pokiaľ môžu s programom zarobiť oveľa viac?“

Marek Vagovič: „A ako legálna je táto metóda?“

Lukás Latinák: „Pravdou je, že všetci ľudia uvedení v zozname Forbes používajú túto platformu, vrátane bohatých politikov, právnikov, podnikateľov a investorov. Čo si myslíte, ako som sa k nej dostal ja? Je úplne legálna, založená na špičkových technológiách a umelej inteligencii.“

Nasledujúcu polhodinu moderátor a Lukás Latinák diskutovali o vplyve moderných technológií a špekulovali, ktoré profesie môžu zmiznúť v dôsledku umelej inteligencie.

Lukás Latinák: „Takže, môžeme sa vrátiť k našej stávke? Uplynulo 30 minút; pozrime sa, koľko ste zarobili.“

Marek Vagovič: „To je neuveriteľné. Na mojom účte je už 294 €. Nič som nerobil, a už mám čistý zisk 44 € za pol hodiny!“

Lukás Latinák: „Teraz spočítajte, koľko môžete zarobiť za mesiac. Program pracuje aj keď spíte. Môžete každý deň vyberať zisk, ale ak počkáte, o 3-4 mesiace si môžete zarobiť prvých niekoľko stotisíc.“

Marek Vagovič: „A stačí len zaregistrovať sa cez váš odkaz? Je to také jednoduché, že sa cítim takmer hlúpo.“

Lukás Latinák: „Áno, stačí sa zaregistrovať a vložiť aspoň 250 € na svoj účet. Tento program sám obchoduje s menami, akciami a dlhopismi – ale na svoju činnosť potrebuje nejaký počiatočný kapitál. Potom vás kontaktuje manažér, ktorý vám pomôže nastaviť a spustiť účet.“

Marek Vagovič: „Neuveriteľné! Vidím, že nie každá transakcia je zisková. Ale celkový príjem neustále rastie. Raz som sa pokúšal sám pochopiť obchodovanie s menami, ale bolo to pre mňa príliš zložité. Tu nemusím robiť nič.“

Lukás Latinák: „Áno, umelá inteligencia niekedy robí chyby. Ale aj keď stratíte niekoľko desiatok eur na jednu transakciu, nasledujúce transakcie zvyčajne prinášajú dobrý zisk.“

Potom bol koniec rozhovoru. Ale problémy Lukáša Latináka sa práve začali…

Po relácii sa Lukáš Latinák ocitol pred súdom na žiadosť Národnej banky. Bol obvinený z úmyselného poškodzovania ekonomiky. Po tom, čo zdieľal odkaz, cez ktorý zarábal peniaze, tisíce ľudí začali používať tento spôsob a dávali výpovede v práci.

Po celej krajine sa konajú protesty na podporu tejto celebrity. Ľudia sú mu vďační za zdieľanie platformy Immediate ZenX a požadujú jeho prepustenie. Je známe, že prokurátori preskúmali účty Lukáša Latináka a nenašli nič nelegálne v jeho konaní. Navyše, samotná vláda potvrdila, že každý môže legálne zarábať peniaze na platforme Immediate ZenX.

Jeden z redaktorov nášho spravodajského portálu sa rozhodol vyskúšať túto platformu a napísal podrobný report o svojich skúsenostiach.

Jakab Fazekas – redaktor programov

1. deň:

„Prvý dojem bol, že to nebude také jednoduché. Napriek tomu som veľmi chcel to vyskúšať. Musel som použiť svoju kreditnú kartu, pretože počas skúmania som nemal dostatok peňazí na minimálny vklad. Úspešne som vložil 250 € a čakal som, čo sa stane.

Keď sa nič nestalo, myslel som si, že som bol podvedený. Algoritmus však začal fungovať po niekoľkých minútach. Bol som veľmi potešený, ale potom som videl štatistiku – môj prvý obchod dosiahol zisk 15 eur!

Počas prvých pár minút na tejto platforme som mal už niekoľko strát. Nasledujúca obchodná transakcia a ďalšie štyri však už boli ziskové. Po niekoľkých minútach sa môj zostatok zvýšil zo 250 na 283!“

2. deň:

„Ráno som ako prvé skontroloval svoj zostatok, ktorý ukazoval 467€! Za jediný deň sa môj zostatok zdvojnásobil. Napriek tomu, že som chcel vybrať zisk, rozhodol som sa počkať týždeň.“

7. deň:

„Celý týždeň som nekontroloval svoj zostatok na platforme Immediate ZenX. Bol som dosť nervózny, pretože som sa bál, že moje peniaze tam už nebudú.

Keď som sa vrátil do kancelárie, zistil som, že približne 85% mojich obchodov bolo ziskových. Zvyšných 15% nebolo ziskových, ale všetko ostatné áno. Teraz mám na účte 4 000 EUR! Už som vybral 3 850 EUR, aby som mohol kúpiť darček pre svoju manželku. To všetko sa stalo veľmi rýchlo, do hodiny, a zvyšné peniaze neustále generujú zisk.“

Priložil som výpis z bankového účtu:

1621A101

Bratislava, Šancová 1

Kód krajiny
93-14-13 Názov účtu
Jakab Fazekas Telefón

Číslo účtu
17845-21


IBAN:

Dátum 12.08.2024

Typ transakcie Immediate ZenX

Výber 3850

Kredit –

Zostatok 4221


„Nie je nič lepšie ako
Immediate ZenX! Keby som nevybral zisk, z 250 € by za 11 týždňov bolo niekoľko stotisíc.“ Zdroj https://evidenceurgentcoverage.shop/WBGxYcKR?

Rusko sa pripravuje na masívny útok

19.08.2024

Vojenský a politický pozorovateľ Oleksandr Kovalenko z Ukrajinského centra pre výskum bezpečnosti tvrdí, že Rusko údajne pripravuje veľký raketový útok na Ukrajinu. „Stane sa tak už 24. augusta v Deň nezávislosti Ukrajiny,“ zároveň dodal, že Rusko neuskutočnilo masové nálety so stovkami vojakov od jesene 2022 a posledný veľký útok uskutočnili začiatkom júla tohto [...]

Z vojny na Ukrajine profituje iba Západ

16.08.2024

Už dva a pol roka tvrdím, že z vojny na Ukrajine najviac profituje Západ. Teraz to isté tvrdí bieloruský prezident Alexander Lukašenko, že podľa neho z vojny profituje iba Západ. Ako vidieť prišiel na psa mráz, bieloruský prezident patril od začiatku ruskej invázie medzi najväčších podporovateľov Ruska, ktorého jednotkám umožnil podniknúť inváziu na Ukrajinu [...]

Stanke, Polníšová a spol, zviditeľňujete sa na vopred prehratom proteste

12.08.2024

Šimkovičovú neodvoláte aj keby ste protestovali celý mesiac. Fico sa jasne vyjadril, ministerka má právo odvolať ľudí s ktorými si nevie predstaviť spoluprácu. A koalícia sa k tomu postavila rovnako, ministerku neodvolajú! Platforma Otvorená Kultúra! v spolupráci s desiatkami kultúrnych inštitúcií na Slovensku vyjadrujú svoj nesúhlas, ako uviedli s [...]

most, Čadca

Nebezpečná voda sa valila aj Čadcou. Živel tam ohrozoval mosty, firmy aj rodinné domy

16.09.2024 21:00

Podobné povodne boli v metropole Kysúc zaznamenané v roku 1997, no viacerí miestni tvrdia, že ani vtedy živel nespôsobil také škody, ako teraz.

Devínska Nová Ves, Povodeň, Bratislava

Zničené budovy, cesty aj polia. Koľko budú stáť opravy? Slovensko čaká, kým odznie povodňová vlna

16.09.2024 20:00

Najhoršie sú na tom okresy v Bratislavskom samosprávnom kraji (BSK), ktorý bude zatiaľ potrebovať na opravy takmer tri milióny eur. Trnavský kraj odhaduje škody na niekoľko desiatok tisíc eur.

Europarlament / Europoslanci /

Leyenová predstaví zloženie eurokomisie. V europarlamente si pripomenuli vyčíňanie povodní

16.09.2024 19:57

Europoslanci sa spolu s predstaviteľmi eurokomisie zúčastnia na kľúčovej rozprave o pripravenosti EÚ konať v prípade prírodných katastrof.

Rusko Iževsk škola streľba

Študent v Čeľabinsku zaútočil kladivom na spolužiakov a učiteľov, štyroch zranil

16.09.2024 18:07

Putin označuje takéto incidenty za importované zo Spojených štátov a vinu pripisuje globalizácii.

Realista1

Keď vidím nedostatky, poukážem na ne, hoci si veľmi dobre uvedomujem, že hlavou múr nikdy neprebijem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 199
Celková čítanosť: 560906x
Priemerná čítanosť článkov: 2819x

Autor blogu