Založ si blog

Globálne otepľovanie postupuje míľovými krokmi!

Keď ešte ani terajšie počasie nepresvedčilo niektorých ľudí, že to globálne otepľovanie na našej planéte sa skutočne zhoršuje a napreduje míľovými krokmi, tak takých ľudí už naozaj nič nepresvedčí, že sa to naozaj deje. Dnes bolo tak pekne, že to už vyzeralo ako keby bol prvý jarný deň. Dve hodiny predpoludním som nasadol na bicykel a vyrazil som do rekreačnej oblasti na Bukovci, tam som sa nielenže otužil vo vodnej nádrží, ale ešte som si aj trošku precvičil streľbu z luku a musím povedať, že sa mi celkom dobre vodilo.

V obci Baška som si spravil krátku prestávku na občerstvenie.

To pekné počasie spôsobilo, že aj moja streľba z luku celkom dobre dopadla.

Voda v nádrží mala teplotu cca 3 stupne Celzia, takže som to zbytočne nepreháňal lebo naposledy som sa tam otužoval zhruba pred 3 týždňami, preto som sa zdržal vo vode len necelé 2 minúty.

Ak aj zajtra bude také isté počasie, tak si to zopakujem.

Skutočne ide Hegerovi o to najlepšie pre Slovákov?

24. januára 2023 18:40, Prečítané 378x, Realista1, Dokedy nás chcú politici klamať?!

Heger má 90 poslancov, no presvedčí aj ľudí? (Dočasne poverený premiér Eduard Heger oznámil, že sa lídri bývalej koalície dohodli na termíne predčasných volieb).

„Zároveň padla dohoda na pozmeňujúcom návrhu, ktorý bude schválený hneď po prerokovaní v utorok 24. januára, keď sa o zmene ústavného zákona bude rokovať. Dohoda jasne hovorí o tom, že dôjde k zmene Ústavy SR tak, aby uznesením mohlo byť skrátené volebné obdobie,“ tvrdí odvolaný premiér. Hlas však v reakcii uviedol, že navrhne termín predčasných parlamentných volieb na 24. júna. „Niet žiadneho dôvodu nechávať bačovať súčasnú neschopnú vládu až do konca septembra,“ uviedol líder Hlasu Peter Pellegrini.

Podľa Hegera sa skôr nájde dostatok poslancov na schvaľovanie zákonov pri súčasnej poverenej vláde než pri úradníckej. „Ak by úradnícka vláda nastúpila, musela by si vypýtať súhlas, podporu 76 poslancov. Ak by ju nedostala, nachádzala by sa presne v tom stave ako my,“ uviedol. Zdroj spravy.pravda.sk

Eduard Heger uviedol, že strany majú osem mesiacov na to, aby presvedčili voliča o tom, že vedia vládnuť. Zároveň sa sám vyjadril, že na to však už môže byť neskoro.

Karikatúra Gašparec
K tomu snáď ani nie je potrebný žiadny ďalší komentár, karikaturista to vystihol veľmi presne.
Karikatúra Gašparec
K tomu snáď ani nie je potrebný žiadny ďalší komentár, karikaturista to vystihol veľmi presne.

K čomu je dobré toto Hegerove šaškovanie? Veď všetci poslanci, hlavne koaliční už najmenej pred polrokom vedeli, že skončia „na ulici“-  že tie predčasné voľby prídu resp. musia prísť, ale týmto cirkusom, aký teraz robia, tým iba potvrdzujú tú skutočnosť, že im ide iba o jedinú vec, aby neprišli o svoje pekné poslanecké platy, ktoré za svoje nič nerobenie budú poberať ešte ďalších 8 mesiacov.

Heger je taký zbabelý človek, že ako chlap sa ani nevie otvorene vyjadriť k zásadnej otázke, či odíde z hnutia OĽaNO, alebo nie? Novinárom iba stručne odpovedal „na toto ešte príde čas.“ « Globálne otepľovanie postupuje míľovými krokmi!

Iba debil dokáže vyhodiť plastovú bandasku od motorového oleja v I. ochrannom pásme!

1. mája 2023 13:25, Prečítané 661x, Realista1, Nezaradené

Na internete sa hubári zhruba 3 týždne chvália krásnymi úlovkami smrčkov. Ani ja som nezaháľal a takmer denne som na ne chodil, no dnes som našiel iba málo smrčkov, avšak na odpadky mi jeden kôš nestačil.😠

Najsmutnejšie je, že ešte stále sa nájde debil, ktorý vyhodí 3 litrovú plastovú bandasku (v ktorej bol motorový olej) iba pár desiatok centimetrov od potoka (v I. pásme ochrany), ktorým preteká voda do vodnej nádrže s pitnou vodou pre mesto Košice.👿

Ešte šťastie, že sa konečne uzákonilo zálohovanie plastových fliaš a hliníkových plechoviek, inak by v našich lesoch bolo viac odpadkov ako húb.🥺 (Príroda nám to spočíta všetkým!) Tag: Príroda nám to spočíta všetkým!

Tempom, akým sa stavajú naše diaľnice, tak dokončené nebudú ani za 50 rokov!

24.04.2024

Ako zaostávame za vyspelejšími krajinami – o tom hovorí aj nasledujúce video, ak si ho pozriete, tak nepochybujem o tom, že váš názor bude rovnaký ako môj. Môj postreh k spomenutému videu: https://www.youtube.com/watch?v=XTYVgoJVRqA Maličké elektrárne postavené pozdĺž diaľnic vyrábajú elektrinu z protiidúcej premávky vozidiel, – rotujúce lopatky [...]

Rusko zničilo charkovskú televíznu vežu…

24.04.2024

Všetko nasvedčuje tomu, že niektorým politikom tá 3. svetová vojna naozaj veľmi chýba!

Som „pyšný“ na Slovákov, sme svetovou jednotkou

23.04.2024

Veru, nebyť tých úvodzoviek, tak by som sa na každom kroku pýšil tým, že som roduverný Slovák, ale skutočnosť, ktorá je výstižne vyjadrená na nasledujúcej karikatúre – karikaturistu pána Vica (s dnešným dátumom) ma od tejto prezentácie odrádza. Milí Slováci, aby ste boli v obraze, vysvetlím vám príčinu môjho negatívneho postoja k tomu, aby som bol skutočne [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Realista1

Keď vidím nedostatky, poukážem na ne, hoci si veľmi dobre uvedomujem, že hlavou múr nikdy neprebijem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 156
Celková čítanosť: 437652x
Priemerná čítanosť článkov: 2805x

Autor blogu