Založ si blog

Vážení novinári, verte, že už čoskoro nastane doba, že slovo „vraj“ nebudete používať!

Škrabálkovia, naozaj si myslite, že do útoku vraj zostávajú dni? Moskva pohrozila Ukrajine a Západu „zničujúcou odvetou“ za Kerčský most…

„Rusko bude reagovať „zničujúcim odvetným úderom“ v prípade, že Ukrajina s podporou Západu zaútočí na Kerčský most alebo anektovaný Krymský polostrov, varovala v piatok hovorkyňa ruského ministerstva zahraničných vecí Marija Zacharovová, informuje agentúra Reuters.“ Zdroj spravy.pravda.sk-mostZatiaľ som sa sekol iba jedným mojim blogom (bolo to na začiatku Putinovej anexie na Ukrajinu), keď som Putinovi dával 72 hodín, že bude na neho spáchaný atentát jeho vlastnými ľuďmi, čiže Rusmi… k tomu dodávam, že moja predpoveď nevyšla len preto, že atentátnici, ktorí pripravovali na Putina atentát, tak svoju prípravu na atentát museli predčasne ukončiť lebo našiel sa Judáš, ktorý ich udal…

PS

Vážení a milí čitatelia, mnohí z vás budú určite prekvapení z toho čo bude teraz nasledovať, ale som citlivý človek a nepáči sa mi, keď si niektorí čitatelia v debate pod mojimi článkami naplno otvoria ústa a titulujú moju osobu škaredými poznámkami, a pritom všetkom o mojom živote takmer nič nevedia, – preto som sa rozhodol, že tu pod mojimi článkami budem publikovať príbehy z mojej knihy (autobiografie), ktorú som nazval Keď zatneš slovom…

Keď zatneš slovom…
© Ladislav Serenča, 2007
© cover Ľubomír Lehotský, 2007 Vydalo:
Vydanie prvé, 2007
ISBN ……

Pokračujem s ďalšími príbehmi z môjho rukopisu

Sánkovačka na Debre
Počas zimných mesiacov, kým nebolo snehu, sme sa my deti chodievali šmýkať na zamrznutú vodu, ktorá ostala po jesenných lejakoch na niektorom z blízkych družstevných polí alebo na lúkach a pastviskách. Už v jeseni som sa preto nevedel dočkať zimy. Moja nedočkavosť sa mi raz vypomstila poriadnou kúpačkou: ľad sa podo mnou preboril, a hoci som vo vode zotrval iba zopár sekúnd, oblečenie na mne veru poriadne primrzlo, kým som prešiel vyše kilometrovú cestu domov.
Najčastejšie sme chodili na kopec Debra pod cintorínom. Vlastné sánky sme nemali. Nuž sme si – po neustálom a márnom drankaní, aby nás brali na sánky starší kamaráti – šmýkaním z kopca urobili ľadovú kĺzačku, na ktorej nebola núdza ani o krkolomné kúsky.
Až po dlhšom čase (pretože medzi naším otcom a jeho mamou roky panoval chlad) sa mi predsa len podarilo dostať sa na babkinu povalu a objaviť tam nízke a kratučké sane oceľovej konštrukcie. Mali priskrutkovanú hladko ohobľovanú dosku, ktorá svojím tvarom na prvý pohľad pripomínala spodnú časť klasickej gitary alebo huslí. Kúsky, aké som predvádzal na týchto sánkach a poležiačky… nech si ma všimne tréner pretekárov na bobových dráhach, vari by ma aj zaradil do mančaftu!

Pokračovanie nabudúce

Veľký podiel na atentáte mal Ficov ochrankár! – (Môj názor).

17.05.2024

Večer, pár hodín po atentáte na Roberta Fica som videl v televízii úryvok videa (údajne amatérskeho, natočil ho náhodný divák – nachádzajúci sa medzi ľuďmi s ktorými si premiér Fico podával ruky a zároveň im ďakoval za podporu jeho Vlády…na videu bol zachytený atentátnik, ktorý sa popri osobnom strážcovi resp. ochrankárovi predsedu vlády rozbehol [...]

71 ročný cap, ale rozumu nemá ani toľko ako 12 ročný fagan!

15.05.2024

Idiot, môže byť rád, že bol zrušený trest smrti, v opačnom prípade by ešte dnes odvisol, prípadne by ho zastrelila popravčia čata. Prostredníctvom mojich blogov som sa zopárkrát priznal verejne k tomu, že nemám rád Roberta Fica, hlavne jeho politiku, ale ak by sa každý človek, ktorý nemá rád niektorého slovenského politika resp. jeho politiku (ktorý nesúhlasí [...]

Novinári sa obávajú, aká hrozba príde na Ukrajinu z Putinovej strany…

13.05.2024

… za útok na ruské mesto? Doteraz sa ukrajinský útok na ruské mesto Belgorod považuje za najsmrteľnejší na ruské mesto. Počas nedeľňajšieho útoku v ruskom meste Belgorod stúpol počet obetí najmenej na 15 a novinári sa znepokojivo pýtajú, čo by mohlo nasledovať, a ako nato zareaguje Kremeľ resp. Putin?? – „Ukrajina podľa ruských predstaviteľov [...]

andrej danko

SNS očakáva stanovisko od Smeru k účasti na stretnutí v Prezidentskom paláci

18.05.2024 12:13

SNS nepodporuje okrúhly stôl za účasti lídra hnutia Slovensko Igora Matoviča.

SR voľby24 prezident kandidáti debata 1. kolo BAX

Matovič v kontexte atentátu na premiéra vyzýva ministra Šutaja Eštoka na odstúpenie

18.05.2024 11:44

Šutaj Eštok by mal podľa Matoviča „vytiahnuť hlavu z piesku", prijať za to zodpovednosť a odstúpiť aj z úcty k samotnému Ficovi.

súd, fico, atentát, cintula, šts

Fica zasiahol viackrát: Atentátnik stojí pred súdom, prokurátor žiada väzbu

18.05.2024 10:00, aktualizované: 11:50

Súd sprevádzajú prísne opatrenia, zasadnutie je neverejné, novinári sa nedostanú ani do areálu. Situáciu sledujeme priamo v Pezinku.

Realista1

Keď vidím nedostatky, poukážem na ne, hoci si veľmi dobre uvedomujem, že hlavou múr nikdy neprebijem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 170
Celková čítanosť: 467133x
Priemerná čítanosť článkov: 2748x

Autor blogu