Som „pyšný“ na Slovákov, sme svetovou jednotkou

23. apríla 2024, Realista1, Nezaradené

Veru, nebyť tých úvodzoviek, tak by som sa na každom kroku pýšil tým, že som roduverný Slovák, ale skutočnosť, ktorá je výstižne vyjadrená na nasledujúcej karikatúre – karikaturistu pána Vica (s dnešným dátumom) ma od tejto prezentácie odrádza.

Milí Slováci, aby ste boli v obraze, vysvetlím vám príčinu môjho negatívneho postoja k tomu, aby som bol skutočne hrdý na to, že som Slovák. Vysvetlenie je ukryté v texte vety Vicovej karikatúry, ktorá znie AJ KEBY STE PREŠLI CELÝ SVET, DOZAISTA BY STE NIKDE INDE NENAŠLI PODOBNÝ NÁROD, ČO SA VIE MEDZI SEBOU NENÁVIDIEŤ S TAKOU ÚPRIMNOU LÁSKOU. (K uvedenému textu ešte môj malý dodatok: Akú nosia vo svojich srdciach Slováci).

VICO 23.04.2024

Myslím si, že k uvedenému textu pána Vica už ani nie je potrebné viac dodávať. Každý človek, ktorý žil na Slovensku resp. Slováci, ktorí žili na Slovensku aspoň 40 – 50 rokov, tak tí veľmi dobre vedia o čom hovorím.