Ak by Rusko vtiahlo do vojny s Ukrajinou aj Slovensko,…

14. septembra 2023, Realista1, Nezaradené

… minimálne polovica Slovákov by sa medzi sebou navzájom vyhlušila. Svedčia o tom aj reakcie niektorých čitateľov v debate pod mojim včerajším blogom.

Je to jasný príklad ako niektorí Slováci nenávidia ľudí, ktorí majú iní názor na konkrétnych politikov, ako oni.

Ich výlevy si dovolím citovať, aby ma niekto nepodozrieval, že si vymýšľam.

Prvý čitateľ priamo na moju osobu zareagoval takto: „po dlhom čase zase trepeš- matelko mal dostať dobre mierenú už dávno.“ – Minimálne traja čitatelia jeho príspevok ohodnotili kladne, čím potvrdili, že aj oni by sa takto vyjadrili. (Ani si nechcem predstaviť, čo by spravil, ak by počas incidentu týchto dvoch kohútov stal pri Matovičom aute vedľa Kaliňáka…) 😠

Druhý čitateľ zareagoval týmto príspevkom: „Pán ADMINISTRÁTOR – tento blog mal byť už dávno zamazaný. Vyzýva na FYZICKÉ NÁSILIE. Ak ho nezmažete -potom aj vás -pán administrátor, – mal niekto už dávno kopnúť a vykopnúť z Pravdy.“ – Keď zbadal, že na jeho komentár nikto nereagoval, tak o necelú polhodinu sa opäť pripomenul týmto príspevkom: „Pán admin diskusie – prečo tento „príspevok“ vyzývajúci k fyzickému násiliu nestiahnete s titulky ?“ – Jemu ešte ani 7 pád nič nehovorí. 😅

Jedna z čitateliek mu napísala kam má napísať: „debata@pravda.sk, treba tam napísať“ – On nato zareagoval: „Myslíš to dobre, -ale je psou povinnosťou administrátora konať ex offo a neodstraňovať odtiaľto iba blogy podľa ktorých je Čaputová hurka a Rusi nie sú primárnou príčinou konfliktu na Ukrajine. – ale aj články propagujúce fyzické útoky proti konkrétnym ľuďom.“ – Ako vidieť tomu chudáčikovi úvodzovky v mojom titulku v blogu nič nehovoria. 😅

A aby toho nebolo málo, ďalší z čitateľov sa na moju adresu vyjadril nasledovne: „Ty stary cap z Presova, zalez uz do budy.“ – Chudáčik, keby si aspoň overil v ktorom meste žijem a až potom reagoval. 😅

Za nim ďalší čitateľ napísal na moju adresu toto: „No pán realista1, toto ste dosť prehnali, necítite sa blbo? Ak nie, mali by ste… – Ja som na jeho príspevok zareagoval nasledovne: „Vôbec sa necítim blbo, dokonca som očakával, že čím viac sa bude blížiť termín parlamentných volieb, tak takýchto incidentov medzi politikmi bude pribúdať omnoho viac.“ „Mimochodom, ak Kaliňák a Smeráci pokladajú Matoviča za nepríčetného človeka, tak jeho provokácie mali ignorovať. Lenže Kaliňák spravil najväčšiu hlúposť, akú len mohol spraviť lebo tým, že sa mu snažil vytrhnúť kábli vedúce ku ampliónom a odstrkoval ho nabok, tak tým mu len prihrial „polievočku“ lebo Matovičove preferencie teraz začnú stúpať nahor.“

On na môj príspevok zareagoval: „Mali by ste sa cítiť blbo, pretože schvaľujete násilie. Je jedno, že Matovič je provokatér a Kaliňák vzdelaním právnik ale osobnostne lumpenproletár. Je jedno, že časť spoločnosti túto kaliňákovinu, resp.gluckovinu schvaľuje, dokonca aj predseda Fico. Viete a v tom je to nebezpečné pre spoločnosť, smerákom a voličom Smeru je to jedno, tí sú ochotní tĺcť ľudí po uliciach ako červené gardy. Ale z Fica bude predseda vlády, z Kaliňáka minister, z Glucka predseda nejakého výboru, akože politici ale v skutočnosti pouliční bitkári. To ani nespomínam poslanca Mazureka. Po Matovičovej vláde dosiahneme ďaľší vrchol. Tak ako nevolič Smeru, nebuďte ako oni….“ – Zareagoval som takto: „Ak ste si nevšimli, tak ja som slovo kopnúť – v titulku – dal do úvodzoviek, takže nikdy som nepropagoval násilie a ani ho nepodporujem. (Kopnúť sa dá aj oveľa inteligentnejším spôsobom ako fyzický)“.

Na moje príspevky zareagoval ďalší čitateľ nasledovne: „Snívaš ,psychopat za posledné 3 roky ukázal aký je. Bezprávne nútil testovať ,očkovať pozabíjal jeho tupými rozhodnutiami tisíce ľudí. Narobil dlhy ,hral sa na rozdávača a generácie budú splácať jeho psychopatické rozhodnutia. Nemusím Smer ,Hnojlajno ,Sme spodina ,Shulíka ,Dementokratov či KDHákov ,o kapitáňovi nehovoriac ,. Nemusim toho Kaliho ,ale ten psychopat si zaslúži krompáč do pŕs.Za nepríčetného ho považuje prevažná väčšina Sk národa toho psychopatoviča.Narobil len zle. Zavireť do Pinelky a zavariť dvere ,nikdy už nevypustiť ,jedine studeného vyviezť.Zhabať mu všetok majetok včetne jeho Pavlínky a všetkým na ktorých to prepísal.“ – Je pochopiteľné, že jeho výlevy som nemohol nechať nepovšimnuté, preto som mu napísal toto: „Perfektne si sa vyfarbil, aký si Ty demokrat: „Nemusim toho Kaliho ,ale ten psychopat si zaslúži krompáč do pŕs.“ – Moje vyjadrenie: „Normálne Ťa vidím, že ak by si stál pri tom incidente vedľa Kaliňáka, tak by si Matovičovi naozaj zaťal krompáč do pŕs. L „PS – K blogu už dodám len toľko, normálny triezvo uvažujúci človek tento blog berie ako realitu, ale človek, ktorý sa pchá Ficovi do zadku, tak ten si to vysvetli presne tak ako Ty, čiže vyjadrí sa k tomu tak, ako mu to v danej chvíli vyhovuje.“

A dnes zavčas rána sa do tejto debaty zapojil ďalší čitateľ s týmto príspevkom: „Opäť ti je Matovič dobrý, a to len preto, že kopol smeráka. Kormidlo, s takým kompasom, ktorého strelka „lieta“ zo strany na stranu by si sa ďaleko nedoplavil.“ – Jemu som odpovedal takto: „Hovoríš o sebe? Moja strelka nikdy nelietala a ani nelieta tak, ako u mnohých Slovákov, že zakaždým, keď vidia, ktorá politická strana má šancu vládnuť, tak okamžite prezlečú kabát a vstupujú do tej strany.“

Karikatúra karikaturistu Gašparca ku včerajšiemu incidentu medzi Matovičom a Kaliňákom:

K tomu už naozaj niet čo dodať. 🤮

Vážení čitatelia, je možné, že niekto z vás mi tu vytkne, že som do blogu nemal vsunúť tie príspevky spod môjho včerajšieho blogu, no ja som toho názoru, že reakcie tých čitateľov sú výstižnou vzorkou toho, ako sa niektorí Slováci (nebojím sa povedať mnohí) správajú resp. vyjadrujú k ľuďom, ktorí majú na ich obľúbených politikov iný názor ako ho majú oni.

A toto je iba malá vzorka takých čitateľov, ktorí ak som kritizoval mojimi článkami Fica, tak mi napísali, že mal by som sa skôr venovať hubárčeniu, ak nerozumiem politike. Paradoxne rovnako reagovali tí čitatelia, keď som kritizoval Matoviča.

Takže, aby som im ulahodil vložím sem fotografie húb, ktoré som nazbieral včera a dnes.

Môj včerajší úlovok😅
Tento kozáčik som našiel dnes😅
Aj toto je z dneška😅
Tieto huby sú takisto dnešné😅
Aj takého krásavca som dnes našiel😅
Dnes mi to trvalo o jednú hodinu viac ako včera, ale za štyri hodiny som mal takmer plný kôš – potešili. 😅

PS

Keď som sa včera ráno po dlhšom čase vybral opäť na huby – s košom v ruke, – tak som si v duchu hovoril, že ľudia, ktorí ma videli ísť do lesa s košom, tak si museli ťukať s prstom na čelo, že aké huby chcem zbierať, keď pomerne dlho boli iba horúčavy a v lesoch je sucho. No môj hubársky inštinkt ma nesklamal.