V Čechách vypukla totálna panika kvôli múke zo Slovenska

20. apríla 2023, Realista1, Nezaradené

Autor článku, hneď v úvode napísal výstižnú vetu resp. výzvu Slovákom, že známy reťazec múku sťahuje z pultov! A čo my? (Čiže mal na mysli Slovákov). „Po škandále ohľadne kontaminovaného obilia z Ukrajiny, ktoré skončilo v mlyne v Kolárove, prepukol medzi zákazníkmi strach, či múka, ktorú kupujú v obchodoch, alebo už majú doma, nie je nebezpečná. Múku zo spomínaného mlynu majú na pultoch aj naši českí susedia, kde obavy vyústili až do toho, že ju hromadne sťahujú.“ Zdroj V-Cesku-vypukla-totalna-panika-pre-muku-zo-Slovenska

Veru, nie je nič horšie, ako keď sa politici miešajú poľnohospodárom do remesla. 😅 (Karikatúra Gašparec)

Napíšem len jednu vetu, ktorá ma napadla pri prečítaní otázky A čo my? – Slovenské reťazce znížia cenu múky o 30 % a mnohí Slováci sa budú predbiehať, aby čo najviac múky nakúpili – a za pár hodín budú regály na múku zívať prázdnotou. 🤣🤣🤣

PS

V tohtoročnej hubárskej sezóne sa neskutočne dary Smrčkovcom českým, tak som sa rozhodol, že vás čitateľov „obdarím“ aspoň pohľadom na môj dnešný úlovok

Dnes som na seba nastrážil pascu – V autobuse sa ma viacerí cestujúci pýtali, kde konkrétne rastú? (Neviem klamať, takže teraz si môžem byť celkom istý, že ak sa tam v najbližších dňoch opäť vyberiem, tak domov sa vrátim akurát s odpadkami, podobne ako bolo tomu pred necelým týždňom.😉
Na tomto mieste som sa presvedčil, že nie v každom lese Smrčkovec český rastie.