Založ si blog

Zlatí komunisti – nostalgia slovenských seniorov

Na úvod pár viet: 32 rokov tvrdím, že veľkou chybou komunistov v bývalom režime bolo to, že prísne strážili hranice. Myslím si, že tých ľudí, ktorým sa tu nepáčilo mali nechať nech si idú na Západ a z tých, ktorí by tu zostali, nikto z nich by riadenie nekritizoval a ani ho nepodrýval. Avšak som presvedčený o tom, že mnohí z tých, ktorí by odišli na Západ, tak po nejakom čase (možno aj veľmi krátkom) by sa vrátili späť- lebo veľmi rýchlo by im svitlo, že ani tam nikomu len tak za ničnerobenie pečené holuby z neba nespadnú.

Aká je však realita? Poďme sa spoločne pozrieť na názory odborníkov v nasledujúcich videách.

10 mýtov o živote za komunistov v ČSSR!

Mýty o socializme:

Ako (ne)fungoval socializmus? Prečo nevydržal?

Prečo je SOCIALIZMUS na hovno?

Komunizmus na Slovensku | Zmudri.sk

Najčastejšie mýty o socializme

Ekonómia ľudskou rečou

Za socializmu neboli banány Facebook

Včera ma zaujal tento blog: Óóó 2. – Budeme krajinou predčasných dôchodcov? – otvorene – Blog – Pravda V debate pod nim som napísal môj názor a chytil som sa nasledovných viet uvedených v článku:  „Tento štát nás jednoducho učí tým ako rozdáva čoraz viac nepracujúcim a pracujúcim nepomáha, že sa oplatí sedieť na zadku a naťahovať ruku v štýle nech nám dajú, nech sa postarajú. Stáva sa čoraz nevýhodnejšie zodpovedne drieť, keď musíme obrovskú časť z nami vyrobeného dávať štátu.“ – Môj názor: „Nepochybujem o tom, žeby si o tejto skupine príživníkov napísala oveľa viac, lenže všetci vieme, že toto sú chránení občania ešte lepšie ako slovenské medvede, a ak by si to napísala, tak by ti blog zmazali. Určite by nebolo od veci napísať aj to, že nielen, že im štát dáva peniaze za nič nerobenie a oni ešte drzo naťahujú ruky – dajte nám viac lebo máme veľa deti a nemáme dosť peňazí ani na ich stravu a nie ešte nato, aby mohli byť slušne oblečené… a o školských potrebách už aj škoda hovoriť lebo všetko je drahé – lenže patrí sa poukázať aj nato ako sa správajú v čase keď dostávajú podporu, mnohí z nich z tej podporí dajú na alkohol potom sa opijú a vznikajú medzi nimi šarvátky a to nielenže po sebe hlasno pokrikujú, ale berú čo im príde pod ruky, či už násady do lopát alebo celé lopaty a sekery a idú sa navzájom pozabíjať, potom je tam na nich vyslané množstvo  policajných hliadok, aby tam s nimi spravili poriadok…a to sú ďalšie a ďalšie zbytočne vyhodené peniaze z našich daní!!! To ako sa správa toto etnikum, na tom majú veľký podiel politici a viezlo sa to a vezie v každej vláde od čias komunistov v bývalom režime. Všetci sa snažili robiť  pre nich rôzne výhody oproti majorite a oni česť výnimkám si nato zvykli lebo videli, že sa o svoje deti príliš starať nemusia, veď štát sa o nich dostatočne postaral, takže ich rodičia spohodlneli a ani sa im nečudujem, veď načo by sa príliš usilovali, keď politici im vychádzali v ústrety, a treba povedať, že nerobili to len pre ich krásne oči, politici veľmi dobre vedeli, že ak im budú takto finančne pomáhať, tak oni ich budú naďalej voliť.“

Milí čitatelia, môže sa stať, že niekto si povie, že zo mňa vychádza veľká zaujatosť voči etniku o ktorom je reč, preto dávam priestor odborníkovi, (dúfam že je dostatočne sofistikovaný) – bude záležať už iba na vás komu a čomu budete chcieť veriť.

Zarábajú Rómovia na sociálnom systéme?

Ako sú na tom Rómovia na Slovensku, skutočne zarábajú na sociálnom systéme a sú voči ostatným nejako zvýhodňovaní???  (Vypočujte si slova odborníka na pripnutom videu).

Ekonómia ľudskou rečou

PS

DODATOK

Vážení čitatelia, niektorí z vás sa ma pýtajú či som to ja Kormidlo, keď som si otvoril nový blog? Aby som nemusel každému zvlášť vysvetľovať, čo sa stalo, tak nedopatrením, keď som sa chcel prihlásiť na môj pôvodný blog, tak na niekoľko pokusov sa mi nepodarilo prihlásiť a skúšal som to dovtedy kým som nezavíril počitač, (bohužiaľ ani adminovi sa nepodarilo môj blog naspäť spojazdniť a preto som ho poprosil, aby mi umožnil vytvoriť si náhradny blog).

PS 2.

Chcel som vás o tom informovať už skôr, avšak nedalo mi nevyužiť pekné počasie a tak som si odpoludnia išiel zabehať na lyžiach (paradoxom je, že v Košiciach sneh nemáme no 20 kilometrov ďalej – čiže smerom k Z. Idke – je už snehu dostatok. (Vkladám sem aj zopár fotografii z dnešnej lyžovačky).

Na ihrisku nejaké dieťa stratilo alebo zabudlo rukavice (na pripnutej fotografii) takže ak dotiční vlastníci svoje rukavice spoznajú – môžu sa so mnou skontaktovať buď priamo cez debatu pod článkom alebo cez facebook – rukavice im donesiem (osobne).

Američania zobuďte sa, Biden nie je pápež, aby bol doživotne prezidentom!

06.03.2024

Americký prezident je chorý a ďalšie štyri roky v úrade nevydrží. Američania sa o tom mohli presvedčiť na jeho nedávnej tlačovej konferencii v Bielom dome pôsobil tam úplne dezorientovane a vystrašene hľadel do prázdna. Nové video Joea Bidena vyvolalo v X komunite hrôzu. Ako je možné, že demokrati chcú tohto muža v Bielom dome ďalšie štyri roky? –Niektorí [...]

Pán Matovič, Rómov môžete oklamať iba raz, ale oni Vám to do smrti nezabudnú!

04.03.2024

Podľa Únie Rómov dostalo OĽANO za predošlé a aktuálne obdobie viac ako 30 miliónov zo štátneho rozpočtu. „Má ich aj vďaka tisíckam rómskych hlasov. V ostatných voľbách by sa ani nedostal do parlamentu, keby neoklamal svojich rómskych voličov. Matovič vládne týmto peniazom, Oľano je strana pár ľudí, nemá skoro žiadne náklady na činnosť tak nech sa [...]

Pani prezidentka, stretnite sa s Putinom a požiadajte ho, aby ukončil vojnu na Ukrajine

03.03.2024

Podľa Vás najrýchlejšia cesta k mieru vedie cez ruského prezidenta Vladimira Putina, keď svojim jednotkám nariadi odísť z Ukrajiny, „nie tým, že mu dávame nádej na víťazstvo a akceptáciu“. Zdroj caputova-reaguje-na-blanarovo-stretnutie-s-lavrovom Pani prezidentka, nemusíte mať obavu z toho, že za stretnutie s Putinom by Vás mohli kritizovať Spojené štáty [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Realista1

Keď vidím nedostatky, poukážem na ne, hoci si veľmi dobre uvedomujem, že hlavou múr nikdy neprebijem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 151
Celková čítanosť: 422005x
Priemerná čítanosť článkov: 2795x

Autor blogu